ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NA ZHOTOVITELE STAVBY
ZATEPLENÍ OBVODOVÝCH STĚN ADMINISTRATIVNÍ BUDOVY, DĚČÍNSKÁ 1762, ČESKÁ LÍPA
BUS.COM a.s.
se sídlem Praha 5, Lumiérů 181/41, 152 00
IČ: 25497995
zapsán v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9616
zastoupen panem Ing. Michalem Jerglem, předsedou představenstva a panem Mgr. Davidem Mahdalem, členem představenstva
(dále jen „Zadavatel“)
vyhlašuje výběrové řízení na zhotovitele stavby.
Zateplení obvodových stěn administrativní budovy, Děčínská 1762, Česká Lípa
Ing. Michal Jergl, ve věcech technických, tel. 724 060667
Předmětem zakázky je zejména provedení zateplení obvodových stěn budovy č.p. 1762, objekt občanské vybavenosti na pozemku parc.č. 1440, k.ú. Česká Lípa, výměna klempířských prvků a výměna výplní otvorů v 1.N.P. budovy č.p. 1762, objekt občanské vybavenosti na pozemku parc.č. 1440, k.ú. Česká Lípa.
Specifikace plnění zakázky, její rozsah, navržená technická řešení, technologické postupy a požadovaná jakost jsou definovány v kompletní projektové dokumentaci včetně soupisu prací a dodávek s výkazem výměr vypracovaný Ing. Arch. Kamilem Bílým, se sídlem Školní 3650, 430 01 Chomutov, jako generálním projektantem a Ing. Vratislavem Láfem, se sídlem Zadní Vinohrady, Chomutov, PSČ 430 01, ČKIT 0401458, jako odpovědným projektantem, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace a bude Uchazečům předána v tištěné podobě a částečně počítačové podobě (Smlouva o dílo a „slepý“ výkaz výměr ve formátu MS EXCEL kompatibilním), po předchozí telefonické domluvě na adrese BUS.COM a.s., Na Kocandě 39, Litoměřice, pondělí až pátek mezi 8-15h, kontaktní osoba paní Nataša Pistorová, tel.: 724 632 515.
Uchazeč musí zahájit stavební práce nejdéle do 15 dnů ode dne podepsání smlouvy.
S ohledem na exteriérový charakter prací Zadavatel neorganizuje prohlídku místa plnění. Uchazeči si místo plnění zakázky, resp. Budovu mohou zaměřit a prohlédnout samostatně. Uchazeč má právo na prohlídku místa plnění zakázky. Případné prohlídky místa plnění budou provedeny pouze po domluvě se Zadavatelem.
Místem plnění je budova č.p. 1762, objekt občanské vybavenosti, budova situovaná na pozemku parc.č. 1440, zapsaná v katastru nemovitostí Katastrálního úřadu pro Liberecký kraj, Katastrální pracoviště Česká Lípa, obec Česká Lípa, katastrální úřad Česká Lípa na listu vlastnictví č. 27 (dále jen „Budova“).
V období od 1. 3. 2017 s předpokládanou dobou plnění 90 dnů (od předání staveniště Zadavatelem zhotoviteli do převzetí kompletního předmětu plnění Zadavatelem). Maximální termín dokončení a předání celého předmětu plnění do 31. 5. 2017.
Kompletní nabídka včetně všech požadovaných dokumentů bude podána v jedné papírové podobě a v elektronické podobě na nosiči CD nebo DVD. Cenová nabídka bude v počítačové podobě dodána v souboru se software MS EXCEL kompatibilním.
Cenová nabídka bude v českém jazyce, bez drobných písem a ustanovení, jež by mohla Zadavatele zmást.
Nepředložení kteréhokoli z požadovaných dokladů v níže uvedených bodech, nebo předložení neplatného dokladu je považováno za důvod k vyloučení Uchazeče ze soutěže.
Základní a profesní kvalifikační předpoklady, prokázání oprávnění k podnikání, čestné prohlášení, že Uchazeč ke dni podání nabídky splňuje kvalifikační předpoklady.
Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelé prokáží předložením výpisu z Obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán, ne staršího než 90 dnů nebo živnostenského oprávnění opravňujícího k činnosti s předmětem podnikání nezbytným ke splnění předmětu zakázky; splnění těchto kvalifikačních předpokladů se prokazuje doložením kopií příslušných dokladů.
Technické kvalifikační předpoklady představuje Seznam alespoň 3 významných obdobných dodávek poskytnutých v posledních 3 letech na území ČR s uvedením rozsahu, doby plnění a kontaktních osob, u nichž je možné tyto informace ověřit.
Seznam bude mít formu originálu čestného prohlášení s podpisem osoby oprávněné jednat jménem nebo za dodavatele; podává-li nabídku více osob společně, musí základní kvalifikační předpoklady splnit každá z těchto osob
Cena musí být zpracována v korunách českých(Kč). Musí být uvedena celková cena bez , samostatně vyčíslená DPH a celková cena s DPH. V nabídce musí být uveden položkový rozpočet při dodržení parametrů obsažených v projektové dokumentaci. Cena musí zahrnovat veškeré náklady související s plněním předmětu a nabídka - SOD a položkový rozpočet – budou předloženy jak tištěné, tak elektronické podobě.
Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
Provedené práce budou uhrazeny po předání zakázky na základě Zadavatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací a Zadavatelem podepsaného předávacího protokolu a odstranění všech vad a nedodělků do výše maximálně 90 % výše vysoutěžené nabídkové na základě Uchazečem vystaveného daňového dokladu se splatností 14 dnů.
Dalších 5% z nabídkové ceny bude uhrazeno do 14 dnů ode dne nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí zakázky.
Zbývajících 5% z nabídkové ceny bude uhrazeno do 14 dnů po uplynutí jednoho roku po nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí zakázky.
Platba bude probíhat v korunách českých. Nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná, kterou nelze překročit.
Lhůta pro podání nabídek končí 15. 2. 2017, v 15 hodin.
Nabídky musí být doručeny po předchozí domluvě osobně na adresu Na Kocandě 39, Litoměřice, pondělí až pátek, 8–15 h nebo poštou na adresu: Lumiérů 181/41, 152 00 Praha 5.
Nabídky budou podány v zapečetěné obálce s výrazným označením „Neotvírat, Nabídka zateplení obvodových stěn administrativní budovy, Děčínská 1762, Česká Lípa“
Nabídky Uchazečů budou posuzovány z hlediska jejich obsahové a formální úplnosti a splnění požadavků zadaných v této výzvě Zadavatele. Nabídky, které nebudou splňovat veškeré požadavky Zadavatele, budou vyřazeny. Po tomto posouzení nabídek budou zbylé nabídky hodnoceny podle následujících kritérií:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
Platnost nabídek min. 60 dnů od data ukončení lhůty pro podání nabídek.
Zadavatel provede vyhodnocení podaných nabídek nejpozději do 30 dnů od skončení lhůty pro podání nabídek. Ihned po ukončení hodnocení a výběru nejvhodnější nabídky podá všem Uchazečům písemnou zprávu. S vítězným Uchazečem bude neprodleně uzavřena SOD a zadávací řízení bude ukončeno.
Materiály uvedené v zadávací dokumentaci jsou standardem, který může být nahrazen materiálem o stejných či lepších vlastnostech. To musí Uchazeč prokázat.